PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Prekės gražinamos remiantis LR teisės aktuose nustatytomis prekių gražinimo taisyklėmis. 14 dienų laikotarpyje pirkėjas gali grąžinti prekę, kuri nepradėta eksploatuoti, yra savo pakuotėje, neprarado prekinės išvaizdos. Pradėtas eksploatuoti prekes galima gražinti tik esant gamykliniam brokui.
Internetu užsakytas prekes galite gražinti sekančiais būdais:
Išsiųsti jas mums per LP Express, Omnivą ar Venipak paštomatus. Siųsti reikėtų į Vilniaus Norfa Zujūnų g. paštomatą (Zujūnų g. 1, Vilnius) . Gavėjas: Vilniaus Avalynė, tel. Nr. +37065977132.
Prieš išsiunčiant gražinamas prekes informuokite mus elektroniniu paštu kokybiskibatai@gmail.com apie ketinimą gražinti. Kai gausime išsiųstas prekes, 2 darbo dienų laikotarpyje gražinsime pinigus pervedant juos į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. DĖMESIO: Prekių gražinimo atveju gražinimo išlaidas (prekių siuntimo pardavėjui kaštus) dengia pirkėjas.
Įsigyjant prekes Vilniaus Avalynės parduotuvėje pirkėjas įgauna teisę į 24 mėnesių teisinę garantiją. Tai reiškia, kad šiuo laikotarpiu pastebėjęs gamyklinį broką pirkėjas turi teisę kreiptis į pardavėją dėl šio gamyklinio broko pašalinimo. Nesant galimybei pašalinti gamyklinio broko per protingą laiką, pirkėjas turi teisę į kainos sumažinimą arba pinigų gražinimą. DĖMESIO: Pirkėjas pastebėjęs gamyklinį broką turi nedelsiant nustoti eksploatuoti įsigytą prekę ir per protingą laiką kreiptis į pardavėją. Jeigu pirkėjas pastebėjęs gamyklinį broką toliau eksploatuoja įsigytą prekę bei nesikreipia į pardavėją dėl gamyklinio broko pašalinimo per protingą laiką, laikoma, kad pirkėjas sutinka su šiuo gamykliniu broku ir tokiu būdu netenka teisės į teisinę garantiją.
Esant poreikiui prašymus ir skundus dėl mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytų prekių galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
.