Grąžinimo informacija

Prekės gražinamos remiantis LR teisės aktuose nustatytomis prekių gražinimo taisyklėmis. 14 dienų laikotarpyje pirkėjas gali grąžinti prekę, kuri nepradėta eksploatuoti, yra savo pakuotėje, neprarado prekinės išvaizdos. Pradėtas eksploatuoti prekes galima gražinti tik esant gamykliniam brokui.

Internetu užsakytas prekes galite gražinti sekančiais būdais:
1. Mūsų fizinėje parduotuvėje kurios adresą rasite čia;
2. Išsiųsti jas mums per LP Express, Omnivą ar Venipak paštomatus. Siųsti reikėtų į Vilniaus Norfa Rygos paštomatą . Gavėjas: Vilniaus Avalynė, tel. Nr. +37065977132.
Prieš išsiunčiant gražinamas prekes informuokite mus elektroniniu paštu kokybiskibatai@gmail.com apie ketinimą gražinti. Taip pat galite atsiųsti prekes per Lietuvos paštą. Tokiu atveju siųsti reikėtų adresu: Vilnius, Viršuliškių g. 40, PC MADA, 2-as aukštas, avalynės parduotuvė Vilniaus Avalynė. Kai gausime išsiųstas prekes, 2 darbo dienų laikotarpyje gražinsime pinigus pervedant juos į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. DĖMESIO: Prekių gražinimo atveju gražinimo išlaidas (prekių siuntimo pardavėjui kaštus) dengia pirkėjas.

Fizinėse Vilniaus Avalynės parduotuvėse pirktas prekes galima gražinti besikreipiant į parduotuvę, kurioje prekės įsigytos. Jeigu prekė nebuvo eksploatuota, gražinsime pinigus arba pakeisime kita preke nedelsiant. Jeigu prekės gražinimo priežastis gamyklinis brokas, prekę turėsite palikti parduotuvėje, kad įmonės ekspertai galėtų įvertinti problemos priežastį. Atsakymą gausite ne vėliau kaip per 10 darbo dienų. Fizinėse parduotuvėse pirktas prekes taip pat galite išsiųsti aukščiau nurodytais būdais per paštomatą ar per Lietuvos paštą.

Įsigyjant prekes mūsų fizinėje ar internetinėje parduotuvėje pirkėjas įgauna teisę į 24 mėnesių teisinę garantiją. Tai reiškia, kad šiuo laikotarpiu pastebėjęs gamyklinį broką pirkėjas turi teisę kreiptis į pardavėją dėl šio gamyklinio broko pašalinimo. Nesant galimybei pašalinti gamyklinio broko per protingą laiką, pirkėjas turi teisę į kainos sumažinimą arba pinigų gražinimą. DĖMESIO: Pirkėjas pastebėjęs gamyklinį broką turi nedelsiant nustoti eksploatuoti įsigytą prekę ir per protingą laiką kreiptis į pardavėją. Jeigu pirkėjas pastebėjęs gamyklinį broką toliau eksploatuoja įsigytą prekę bei nesikreipia į pardavėją dėl gamyklinio broko pašalinimo per protingą laiką, laikoma, kad pirkėjas sutinka su šiuo gamykliniu broku ir tokiu būdu netenka teisės į teisinę garantiją.

Esant poreikiui prašymus ir skundus dėl mūsų internetinėje arba fizinėje parduotuvėje įsigytų prekių galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

.

Pirkinių krepšelis